22.1.13

מערכת החינוך שואבת את מהותה מהבאר אשר נחצבה בתקופת המהפכה התעשייתית.
התקופה שאנו נמצאים בה, רב בה הנסתר על הנגלה והדרך אל המחר מטושטשת.
לחשוב שיודעים, סוגרת את שערי המחר ומותירה סבל ובלבול, או היתקעות פנטית בבורות מן העבר.
יצירתיות  יכולה לאפשר לשערים להישאר פתוחים, ללא תחרות, ללא סרגל מידות אחיד, 
ובכך להקטין מתח ולחץ המביאים בעקבותיהם אלימות וסבל.
(גישה פשוטה שעובדת.)
לסרוק את מה שעבר, 
כדי לפנות מקום למחר.
.To scan what happened, so as to make space for tomorrow

21.1.13

לשים דברים במקומם כדי שלא
יהפכו להיות מכשולים בלתי עבירים בעתיד.
To put things in place, to avoid becoming
 .insurmountable obstacles in the future

20.1.13

אמונה אינה מעניקה סמכות
להגביל את חרותו של הזולת.
Faith does not give authority
.to limit the freedom of others

18.1.13

כנות אינה רישיון לרוקן את הזבל הרגשי 
בחצר של השכן כי "ככה מרגישים".
Honesty is not a license to empty the emotional junk in the
."neighbor's yard, because"that is what is felt

17.1.13

המין האנושי מצליח לשרוד בזכות אהבה וחמלה
ולא בגלל התפתחות מדעית.
ובכל זאת...
The human race is able to survive thanks to love and compassion
 .and not because of scientific progress
...And yet

16.1.13

מחזוריות שאינה מקדמת, שוחקת.

.    Cycles that fail to advance, are wearing.

15.1.13

בחירה בין עיקרי למישני בונה המשכיות.
.Choosing between primary and secondary builds continuity

14.1.13

כשנלחמים למען כבוד עצמי,
האני נלחם במה שהוא יצר.
,When fighting for self-respect
the self fights  what he created

13.1.13

כשמשמיעים את הצליל המתאים,
נפתחות הדלתות.
,When You make the appropriate sound
.the doors are opened